مدل لباس برای زنان شکم دار

مدل لباس برای زنان شکم دار


انتخاب لباس بر اساس اندام هر فرد یکی از اصول مهم‌ در دنیای مد است. افراد با اندام‌های مختلف می‌توانند با رعایت چند نکته ساده، لباسی را بپوشند که عیوب احتمالی اندام‌شان را پوشش دهد و بتوانند رضایت بیشتری از اندام خود داشته باشند.
یکی از قسمت های بدن که ممکن است نیاز به پنهان کردن داشته باشد، شکم می باشد. افراد چاق یا کسانی که شکم بزرگی دارند می‌توانند با رعایت اصول انتخاب صحیح لباس، این موارد را پوشش دهند. این اصول می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا لباس‌هایی را انتخاب کنند که شکم بزرگ‌شان را پوشش داده و به اندامشان ظاهر لاغرتری ببخشد.
در اینجا به عنوان یک مقدمه، می‌توان به اهمیت انتخاب لباس بر اساس اندام و نکاتی که افراد با شکم بزرگ می‌توانند در انتخاب لباس رعایت کنند، اشاره کرد. با رعایت این اصول، افراد می‌توانند لباس‌هایی پیدا کنند که قسمت شکمشان را پنهان کند و باعث می شود که با این لباس ها احساس راحتی کنند.

لباس مجلسی سایز بزرگ

اصول اولیه ست کردن لباس جهت خانم های شکم دار

۱.بهترین انتخاب برای لباس زیر، گن‌های لاغری یا گن‌های ساعت شنی است. انتخاب اولین آیتم برای خرید و استفاده، انتخاب همان گن‌های لاغری یا گن‌های ساعت شنی است. استفاده از گن‌ یا شکم‌ بند‌ حداقل یک یا دو سایز از شکمتان کم می‌کند و باعث می‌شود فرم کمر و انحنای آن زیباتر دیده شود.
۲.انتخاب سایز مناسب
لباس مجلسی سایز بزرگ برای زنانی که شکم دارند، بسیار مهم است و هیچ فاکتوری به اندازه انتخاب لباسی که اندازه‌ی مناسبی برای شما داشته باشد، تاثیرگذار نیست. در هنگام خرید، حتماً به این نکته توجه کنید که لباس با اندازه‌ی مناسبی برای شما باشد تا با آن توجه را به سمت نواقص اندامتان جلب نکنید.

انتخاب لباس مناسب برای خانم های شکم دار

1. برای افرادی که از ناحیه شکم چاق هستند، می بایست از انتخاب لباس‌ مجلسی سایز بزرگ با خطوط افقی و رنگهای تند و روشن پرهیز کنند. این نوع لباس‌ها ممکن است باعث بزرگ‌تر و چاق‌تر به نظر رسیدن اندام شوند. به جای آن، بهتر است از لباس‌ مجلسی سایز بزرگ با خطوط عمودی و رنگ‌های تیره استفاده کنند تا به اندامشان ظاهری باریک‌تر و بلندتر ببخشد.
۲. این افراد، بهتر است از انتخاب تونیک‌ها با بالاتنه گشاد پرهیز کنند. این نوع تونیک‌ها ممکن است باعث بزرگ‌تر و پر‌حجم‌تر به نظر رسیدن شکم شوند و بهتر است از آن‌ها استفاده نکنند. به جای آن، بهتر است از تونیک‌هایی با برش‌های مناسب استفاده کنند تا شکمشان کمتر به چشم بیاید.
۳.برای خانم‌هایی که شکم دارند، بهتر است از پیراهن‌های با پارچه‌ی چین دار و چروک استفاده کنند. این نوع پارچه‌ها و چین‌ها می‌توانند به شکم افراد کمک کنند تا به عنوان یک جزء از طرح لباس به نظر بیایند. به این ترتیب، پارچه لباس و شکم شما را با هم تلفیق کرده و به طرح کلی لباس جذابیت بیشتری بدهند.
۴. بهترین انتخاب برای خانم‌هایی که شکم دارند، لباس مجلسی سایز بزرگ یا پیراهن‌ها و بلوزهایی با مدل Wrap است، به این دلیل که این نوع لباس ها با تفکیک سینه به دو قسمت، اندازه کمر را مشخص‌تر و شکم را کوچکتر نشان می‌دهند.
طرح Wrap با پیچیدن یک طرف لباس بروی طرف دیگر، جلوی لباس را به صورت موازی و یکنواخت به دو قسمت تقسیم می‌کند و این باعث می‌شود تا شکم به صورت ظاهری کوچکتر و فرم تن شما بهتر به نظر برسد.
۵. برای افرادی که شکم دارند، لباس مجلسی سایز بزرگ، تیشرت‌ها و بلوزهایی که پایین آن‌ها بلند و تا پایین کمر باشند، انتخاب مناسبی هستند. این نوع از بالاتنه‌ها به راحتی قسمت جلوی شکم را پوشانده و ران‌ها را در دو طرف لاغرتر نشان می‌دهند.
با انتخاب تیشرت‌ها و بلوزهایی با این طرح، می‌توانید شکم خود را به صورت جذاب‌تری پوشانده و به نمایش بگذارید.
همچنین، بلندی این نوع از بالاتنه‌ها توجه را از قسمت شکم به سمت پایین جلب می‌کند و در نتیجه لاغرتر دیده شدن، ران‌ها می‌شود. با انتخاب تیشرت‌ها و بلوزهایی با این طرح، می‌توانید ظاهر و اندام‌ خود را به صورت متناسب و جذاب نشان دهید.
۶.شلوارهایی با پلیسه و چین در قسمت کمر را نپوشید، زیرا این نوع لباس‌ها ممکن است توجه بیشتری به ناحیه شکم جلب کنند.
۷.از پوشیدن لباس مجلسی سایز بزرگ با جیب، پلیسه و چین در ناحیه پشت، جلو و پهلوی شکم خودداری کنید، زیرا این نوع لباس ها ممکن است باعث شود که قسمت میانی بدن شما پرتر دیده شود.
۸.پیراهن‌های آستین کوتاه ، تنگ و تیشرت‌های کوتاه برای خانم‌هایی که شکم چاقی دارند مناسب نیست، به جای آن‌ها تونیک‌های بلندتر و با جنس آزاد و جادار را انتخاب کنید. این نوع لباس‌ها می‌توانند باعث کاهش حجم شکم شوند و راحتی بیشتری در این ناحیه ایجاد کنند.
۹.برای پوشیدن لباس مجلسی سایز بزرگ مناسب در صورتی که شکم چاقی دارید و نمی‌خواهید که شکمتان بزرگتر از اندازه‌اش به نظر برسد، بهتر است از لباس‌های کمردار و با چین و جمع شدگی در قسمت شکم خودداری کنید. همچنین از پوشیدن تاپ‌هایی به صورت کمرکش و پارچه‌هایی با گل‌های بزرگ و کوچک نیز پرهیز کنید.

لباس مجلسی سایز بزرگ

انتخاب شلوار مناسب برای خانم ها با شکم‌بزرگ

۱. موقعیت کمر شلوار یا لباس باید بالای شکم قرار گیرد تا شکم شما حجم نگیرد.
۲.در صورتی که شکم چاقی دارید و علاقه دارید شلوار جین بپوشید، بهتر است شلوار جینی با سایز یک اندازه بزرگتر از سایز واقعی خود انتخاب کنید. این کار باعث می شود که شلوار جین به راحتی دور کمر شما قرار بگیرد و بتواند شکم شما را کاملاً بپوشاند.
۳.اگر شکم چاقی دارید، بهتر است
لباس مجلسی سایز بزرگ با نقش و طرح کوچکتر انتخاب کنید. این نوع لباس ها می‌توانند به صورت بصری شکم شما را کوچکتر نشان دهند. الگوها و طرح‌های کوچکتر به طور ظاهری فضای کمتری را اشغال می‌کنند و توجه را از قسمت‌های بزرگتر بدن مثل شکم به سمت خود جلب نمی‌کنند.
۴.نوع پارچه مناسب برای لباس مجلسی سایز بزرگ خانم های با شکم بزرگ، بهتر است از جنس کتان، ابریشم و پلی استر باشد.
۵. اگر اندام درشتی دارید می‌توانید از شلوارهای دم‌پا گشاد استفاده کنید. این نوع شلوارها که در پایین پا گشاد شده و راحتی بیشتری را برای پاها ایجاد می‌کنند، می‌توانند در پنهان کردن شکم بزرگ کمک کنند. همچنین از پوشیدن شلوارهای بسیار گشاد اجتناب کنید.
زیرا این نوع شلوارها ممکن است شکم را بزرگتر نشان دهند. به جای آن، می‌توانید از شلوارهای گشاد یکسره نیز استفاده کنید که از بالا تا پایین گشاد شده و توجه را از قسمت شکم به سمت پاها جلب می کند و در نتیجه شکم را به صورت بصری کمرنگ می کند.

انتخاب دامن مناسب برای خانم هایی با شکم چاق

۱. برای شکم بزرگ، مناسب‌ترین نوع دامن‌ها دامن‌های تنگ با کمر پهن است. این نوع دامن‌ها که در انتها تنگ و در کمر پهن‌تر هستند، می‌توانند به شکم بزرگ کمک کنند تا بصورت بصری کمتر دیده شود و شکم را پنهان کنند.
با این حال، همچنان باید توجه داشت که انتخاب پوشاک به سلیقه شخص بستگی دارد و هدف اصلی انتخاب هرگونه لباس مجلسی سایز بزرگ، احساس راحتی و اعتماد به نفس می باشد. 

۲.بهتر است برای کوچک‌تر دیده شدن شکم، دامن‌هایی با خط کمر پایین‌تر را انتخاب کنید.

انتخاب لباس‌های مناسب برای زنانی که شکم بزرگ دارند، از آن جهت اهمیت دارد که به سمت لباس‌های تنگ نباید بروند، حتی اگر این لباس‌ مجلسی سایز بزرگ زیبا باشد. یکی از مشکلات اصلی برای خانم‌های سایز پلاس، به‌خصوص کسانی که شکم بزرگی دارند، تصور اینکه انتخاب لباس تنگ بهتر است که این موضوع می‌تواند تاثیر منفی بر روی ظاهر و ست کردن لباس‌های زنان شکم دار داشته باشد.

لباس مجلسی سایز بزرگ

کفش های مناسب برای خانمهای شکم دار

برای خانم‌هایی که شکم و ران‌پاهای بزرگی دارند، کفش‌های ساق‌دار و با پاشنه بلند مناسب هستند که پاها را کشیده نشان می‌دهند.

شیوه پنهان کردن پهلو

یکی از راهکارهای اصلی برای پنهان کردن پهلوها برای زنان شکم دار، استفاده از لباس‌ مجلسی سایز بزرگ گشاد و با برش آزاد است. این نوع لباس‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا از پهلوهای خود را مناسبتر نشان دهید.
همچنین، استفاده از شلوار‌های فاق بلند نیز می‌تواند موثر باشد. با انتخاب لباس‌هایی که در قسمت بالای کمر چین می‌خورند و کلوش می‌شوند، می‌توانید شکم و پهلوهای خود را پنهان کنید.

 

برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید