نکات مهم در انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه

نکات مهم در انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه


اندام و بدن ما تعیین می کند چه لباسی مناسب ماست و چه نوع لباس هایی را نباید بپوشیم، اما اگر به زیبایی هر چیزی توجه کنیم واقعا چاقی و لاغری تاثیر زیادی بر خوش استایل بودن و شیک پوشی ندارد و اگر ما بسیاری از موارد را رعایت کنیم، چاق بودن و تپلی ما تبدیل به زیبایی نیز می شود و زیباتر دیده می شود در واقع به قولی می توان گفت که هر کسی  با هر اندامی می تواند شیک‌پوش باشد.
در این مطلب توصیه هایی برای داشتن تیپی زیبا و استایلی جذاب ویژه خانم های سایزبزرگ، ارائه خواهد شد تا با نظر گرفتن تمامی اطلاعاتی که نیاز است این افراد بدانند که بتوانند تیپ زیبایی با استفاده از لباس سایز بزرگ زنانه را داشته باشند. 
چند سالی است که مدهای بیگ سایز از طرفداران زیادی برخوردار شده اند و طراحان متخصصی برای این افراد، اقدام به ارایه اتود های زیبا و برگزاری جشنواره های مختلف مدل بیگ سایز کرده اند. از سوی دیگر نیز مدل هایی در این حوزه نیز شروع به فعالیت کرده اند و اعتماد به نفس این گروه از بانوان را افزایش داده اند .

 

لباس سایز بزرگ زنانه را با برش مناسب و استاندارد انتخاب نمایید.


برش لباس تاثیر بسیار زیادی در نمایان کردن یا پوشاندن برجستگی ها و یا انحناهای بدن شما خواهد داشت. سه برش استاندارد و ایده آل برای اندام پلاس سایز ها تعریف شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

  1. برش مستقیم یا راسته: این برش از شانه تا انتهای لباس سایز بزرگ زنانه به یک اندازه خواهد بود. این برش برای افرادی مناسب می باشد که اندام مثلثی شکل دارند یعنی شانه های آنها پهن می باشد اما پایین تنۀ بنسبت کوچکی داشته باشند.
  2. برش امپراطوری: این برش بر روی نیم تنۀ بالایی بدن شما تاثیر دارد و لباس تا زیر سینه تنگ می باشد و هر چه به سمت پایین برود گشادتر می شود. این برش یک ترفند عالی بر جلب نگاها به سمت صورت شما می باشد. لباس با کمر امپراطوری را به افرادی که اندام گلابی شکل یا بالا تنۀ کوچک تری دارند پیشنهاد می دهیم.
  3. برش A شکل: همانطور که از شکل A مشخص است این برش در قسمت بالاتنه تنگ خواهد بود و با شیب ملایمی در قسمت پایین تنه کلوش خواهد شد. این لباس انحنای بدن شما را به خوبی نمایش داده و قسمت بالاتنه و پایین تنه را به خوبی برجسته تر می کند.

 

انتخاب سایز بزرگ زنانه

 

از رنگ‌های Nude و روشن کمتر استفاده نمایید.


رنگ از عناصر بسیار مهم انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه می باشد. با انتخاب رنگ مناسب لباس، نه تنها از سایز واقعی خود کوچک‌تر به نظر خواهید رسید، بلکه ظاهر بهتر و جذاب‌تری نیز پیدا می کنید. در انتخاب رنگ لباس دو عامل نقش مهمی ایفا می کند؛ رنگ پوست شما و همچنین سایز اندامتان.
معمولاً رنگ‌های تیره باعث می شود شما لاغرتر دیده شوید. البته منظور از رنگ‌های تیره، صرفاً سیاه یا سرمه‌ای نمی باشد. زرشکی، سبز زمردی، قهوه‌ای، آبی درباری و… همگی جزو رنگ‌های تیره بحساب می آیند. پس سعی کنید تا حد امکان از رنگ‌های روشن و Nude در لباس هایتان بکار نبرید. رنگ‌های روشن سایز شما را بزرگ‌تر از واقع نشان می دهد.

 

مدل لباس سایز بزرگ زنانه را متناسب با اندامتان انتخاب نمایید.


با پوشیدن لباس‌هایی که دقیقاً متناسب با فرم اندام شما طراحی شده باشند، می‌توانید باریک‌تر به نظر آیید. برش لباس‌ها بخش مهمی از طراحی لباس‌های سایز بزرگ خواهند بود؛ مخصوصاً برش‌های ناحیه دور سینه و دور کمر لباس شما. برای مثال برش شلوار زنانه سایز بزرگ باید از دور کمر تا قسمت پایین باسن تنگ و از قسمت پایین زانو تا مچ پا گشادتر شود.
ترجیحاً از شلوارهای راسته استفاده نفرمایید. در مورد لباس‌های سرهمی (اورال)، بهتر است کمربند بسته تا شکم شما کوچک‌تر نشان دهد. از دامن‌های کلوش و چین‌دار دوری کنید و به سراغ دامن‌هایی که دقیقاً فیت پایین تنه شما باشد بروید.

 

دقت به جنس و نوع پارچه لباس سایز بزرگ زنانه


اگر جنس پارچه برای افراد پلاس سایز مناسب نباشد، لباس شما را چاق‌تر نشان می دهد. در مورد جنس  لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانه یک قانون کلی برقرار است که در واقع پارچه‌های ظریف، لخت و سبک مناسبتر هستند و حتی‌المقدور از پارچه‌های ضخیم و آهاردار دوری کنید.
پارچه‌های خشک و آهاردار ناخواسته اندام شما را چاق‌تر از آنچیزی که هستید نشان می دهد، در حالی که پارچه‌های نرم و لطیف مانند حریر، ساتن، لنین و… چاقی اندام شما را پوشش خواهد داد و این موضوع کمتر دیده می شود.

 

از پارچه‌های طرح دار و شلوغ پرهیز نمایید.


پارچه‌های مناسب برای خانم‌های پلاس سایز باید ساده و یا دارای طرح هایی عمودی ظریف باشد. ولی اگر پارچه طرح‌دار را می پسندید، بهتر است خطوط افقی نداشته باشد و گل‌های کوچک و چهارخونه‌های ظریف و اشکال هندسی ریز در آن وجود داشته باشد. لباس‌هایی با طرح‌های درشت و افقی، اندام شما را نیز بزرگتر نشان خواهد داد.

 

یقه لباس مجلسی را با دقت انتخاب کنید.


مدل یقه می تواند توجه را به سمت گردن و صورت شما جلب کند پس انتخاب آن بسیار اهمیت دارد. مدل هایی که امروزه برای خانم های سایز بزرگ خیلی مد شده یقه هالتری و یقه قایقی می باشد. یقه هالتر به افرادی که بالاتنۀ بزرگی نیز دارند پیشنهاد می شود و اگر لباسشان را با یک جفت گوشواره بلند ست نمایید، استایل فوق العاده جذابی پیدا می کنید.
مدل یقه قایقی برای خانم هایی مناسب است که بالاتنه آنها نسبت به پایین تنه شان بزرگتر است. یقه قایقی به دلیل اینکه در بین دو شانه قرار خواهد گرفت، شانه را پهن تر نشان می دهد. با استفاده از یک گردنبند ظریف استایل بی نظیری خواهید داشت.

 

انتخاب لباس سایز بزرگ

 

انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ آستین دار 


اگر بازوهای نسبتا درشتی دارید و می خواهید که آنها را از نظرها پنهان نمایید بهترین راه، استفاده از لباس مجلسی سایز بزرگ پوشیده آستین دار می باشد. بلندی آستین نیز می تواند نصف، سه ربع و یا حتی کامل هم باشد و کاملاً این موضوع به سلیقه و یا میزان راحتی شما بستگی خواهد داشت. بهتر است مدل آستین پفی و چین دار نباشد چون این مدل آستین ها به ظاهر شما حجم بیشتری می دهد. 

 

استفاده از لباس زیر مناسب برای لباس سایز بزرگ زنانه 


حتی اگر بهترین لباس سایز بزرگ زنانه را که مناسب با اندام شما است و قابلیت پوشش دهی عیوب مربوط به اضافه وزن در بدن شما را دارد، بپوشید باز هم در صورت استفاده نکردن از لباس زیر مناسب وضعیت طبیعی و زیبایی از نظر ظاهری پیدا نخواهید داشت. لباس زیر مناسب برای حمایت اولیه و کافی از اندام شما و همچنین ایجاد تعادل لازم ظاهری واجب می باشد .
برای مثال مناسب بودن لباس زیر مورد استفاده در قسمت بالاتنه جهت قرار گرفتن نرمال و زیبای بلوز و ژاکت یا هر لباس سایز بزرگ زنانه مربوط به بالاتنه می باشد. لباس زیر مناسب بالاتنه را کشیده تر، زیباتر و جوانتر نشان خواهد داد و اندام شما به حالت ساعت شنی نشان می دهد.
برای انتخاب لباس زیر مناسب، می توانید از منابع مربوطه مطالعه بیشتری داشته باشید اما در کل پوشیدن لباس زیر بدون چروک که کاپ های آن کامل بر روی قفسه سینه قرار بگیرد و در عین حال با پوشیدن آن  احساس راحتی کنید ،واجب است.


پیشنهادات کاربردی برای انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه


سارافون‌ سایز بزرگ:


پیشنهاد می شود برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی یک سارافون سایز بزرگ تهیه کنید که از هر نظر در آن عالی به نظر آیید. البته سارافون ها برای فصل خاصی استفاده نمی شوند و برای اکثر مهمانیها یک لباس زیبا و جذاب می باشند، مخصوصاً اگر آنها را با یک جفت صندل شیک زنانه ست نمایید.


ست شومیز و دامن‌شلواری:


برای مهمانی‌های خانوادگی و همچنین دوستانه، خرید شومیز و ست کردن آن با یک شلوار سایز بزرگ زنانه گزینه مناسبی می باشد. مخصوصاً اگر فرم شلوار به‌صورت دامن‌شلواری و از جنس پارچه‌های نازک و ظریف انتخاب شود.


تونیک‌ چین‌دار:


لباس‌ها و تونیک‌هایی که از زیر سینه پلیسه داشته باشند یا به ‌اصطلاح چین‌دار باشند، به‌شدت برای خانم‌های پلاس سایز پیشنهاد خواهد شد. این لباس‌ها با کوچک‌تر نشان دادن پایین تنه شما، اندامتان را تراشیده تر و ظریف نشان می دهد.


پیراهن‌ مدل ماکسی:


دامن‌ها و پیراهن‌های مدل ماکسی، بهترین انتخاب شما برای مهمانی‌های رسمی و همچنین مجالس عروسی می باشد و هرگز از خرید آنها پشیمان نمی شوید. این لباس‌ها مخصوصا اگر در رنگ‌های تیره انتخاب گردد، سایز شما را متعادل‌تر نشان خاهد داد.


سخن پایانی در مورد انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه


دوست عزیز پلاس سایزی، شما زیبایی های بسیار زیادی دارید که می توانید آنها را از طریق دقت و تمرکز بر روی انتخاب مدل و رنگ لباس بهتر نشان دهید. نیازی نیست به خودتان راجع به این موضوع استرس وارد نمایید، لباسی را انتخاب کنید که احساس خوب و راحتی به شما بدهد و همچنین لباسی را انتخاب نمایید که به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

لباس های خیلی جذب و یا خیلی گشاد می تواند از اعتماد به نفس شما کم کند. شما لباس های رویاییتان را می توانید با نکات بیان شده در این مقاله به راحتی پیدا نموده و از تیپ جذاب تان لذت ببرید.  

برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید