ست کردن شلوار جین زنانه

ست کردن شلوار جین زنانه


شلوار جین زنانه با چه چیزی ست کنیم؟


شلوار جین زنانه یکی از رایج ترین و ضروری ترین لباس ها به شمار می ره که کمتر کسی رو پیدا می کنید که توی کمد لباس هاش شلوار جین نداشته باشه!
قبل از هر چیزی باید بگیم که این لباس ها برخلاف ساده بودنشون ارزشی بیشتر از این دارن که فقط با یه تیشرت ساده ست بشن. در واقع اگه از شلوار جین به صورت اصولی تو استایلتون استفاده کنید، می تونید ظاهری فوق العاده و شیک ایجاد کنید.
شاید این کار اولش کمی سخت به نظر برسه، اما ما در ادامه چند مورد از بهترین ایده های ممکن برای ست کردن و پوشیدن شلوار جین زنانه رو برای شما توضیح دادیم.


ایده های ست کردن انواع شلوار جین زنانه


همونطور که خودتون هم می دونید، شلوار جین انواع مختلفی داره که هر کدوم از اون ها برای استایل های خاصی مناسب خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می شه ایده های مختلف برای ست کردن لباس هاتون، با توجه به نوع شلوار جینی باشه که قراره بپوشید.

 

شلوار جین


شلوار جین پاره رو با چی ست کنم؟


این گروه از شلوار جین ها ظاهری متفاوت تر از شلوارهای عادی دارن، بنابراین بهتره که به جای استایل های ساده کمی جسورانه تر عمل کنید. به عنوان مثال با اضافه کردن اکسسوری ها تیپتون رو از سادگی همیشگی در بیارید.
همچنین ست کردن شلوار جین های پاره با لباس های محبوب و ترند روز، مثل صندل های متالیک یا بلوزهای آستین زنگوله ای می تونه ظاهری خاص و جذاب براتون ایجاد کنه. حواستون باشه که معمولا بهتره همراه شلوار جین پاره از لباس های پر زرق و برق یا آستین کلوش استفاده نکنید.
علاوه بر اون، اگه شما ظاهر پری دارید بهتره که برای انتخاب شلوار جین زنانه سایز بزرگ، از رنگ های تیره کمک بگیرید.

 

شلوار جین زنانه


شلوار جین اسکینی رو با چی ست کنم؟


شلوار جین های اسکینی از دسته محبوب ترین لباس هایی هستن که هر کسی باید یکی از اون ها رو تو کمدش داشته باشه. هرچند که این شلوارها با تیشرت های ساده هم عالی به نظر می رسن، اما شما می تونید اون ها رو برای ایجاد استایل های یونیک تر هم استفاده کنید.
مهم ترین نکته ای که باید برای ست کردن این شلوارها به خاطر داشته باشید، حفظ کردن تعادل هست. اگه شما هم از طرفدارای تیپ های خاص هستید می تونید شلوار جین اسکینی رو با یک جفت کفش پاشنه بلند، بلوز تنگ و یا حتی با کت یقه خزدار امتحان کنید.


شلوار جین مام استایل رو با چی ست کنم؟


شلوار جین زنانه از نوع مام استایل یکی از ترندهای فشن به شمار می ره که از دهه ۹۰ الهام گرفته شده. این شلوارها بیش از هر چیز دیگه ای با رنگ آبی متوسط و فاق بلندشون شناخته می شن، از همین رو در صورت ست شدن با لباس های مدرن، خیلی جذاب و خاص به نظر می رسن. شما می تونید شلوار جین مام استایل رو با بوت های پاشنه بلند، کت کلاسیک  و یا پلیورهای ساده و شیک بپوشید.

 

شلوار جین زنانه بزرگ


شلوار جین دم پا گشاد رو با چی ست کنم؟


شلوار جین های دم پا گشاد دوباره راهشون رو به دنیای مد و فشن باز کردن و برای استایل های خیابانی انتخاب های فوق العاده ای هستن. به سادگی می شه گفت که شلوار دم پا گشاد یکی از ضروری ترین آیتم های کمد لباس به شمار می ره  که به کمک اون می تونید کاملا با ترندهای روز هماهنگ باشید. برای اینکه استایل خیره کننده ای بسازید، بهتره که از استایل های دهه۷۰ کمک بگیرید. به عنوان مثال این شلوارها را با کت چرمی قهوه ای به همراه پاشنه بلند ست کنید.
برای کسایی که کمی پر تر هستن، خرید شلوار جین زنانه سایز بزرگ از نوع دم پا گشاد انتخاب فوق العاده ای به حساب میاد، چون با ایجاد تعادل در قسمت باسن، فرم بدن رو بهتر نشون می ده و جلوه مدرن تری هم داره.

 

شلوار زنانه سایز بزرگ


 شلوار جین کوتاه رو با چی ست کنم؟


شلوار جین زنانه کوتاه امروزه یکی از رایج ترین آیتم های مورد استفاده در استایل افراد محسوب می شه که با کفش های پاشنه بلند یا بوت عالی به نظر می رسه!
اگه شما هم عاشق استایل های کلاسیک و خاص هستید می تونید این شلوار رو با بلوز سفید کلاسیک بپوشید. در صورتی که بخواید کت انتخاب کنید، بهتره که به دنبال استایل های بلندتر باشید. به عنوان مثال در کنار جین کوتاه از یک کت گشاد یا بلند استفاده کنید.


شلوار جین راسته رو با چی ست کنم؟


شلوار جین های راسته کاملا کلاسیک هستن، اما همونطور که خودتون هم می دونید گاهی اوقات ظاهر جالب و جذابی ندارن. برای اینکه بتونید استایل هیجان انگیزتری داشته باشید، شلوار جین های راسته با پاچه های پاکتی و بزرگ رو انتخاب کنید.
این شلوارها در کنار استایل های چشم گیر بالا تنه، فوق العاده به نظر می رسن. در آخر برای تکمیل کردن تیپتون می تونید از کت طرح دار، کفش های منحصر به فرد و یا تیشرت های یونیک استفاده کنید.


شلوار جین فاق بلند رو با چی ست کنم؟


شلوارهای فاق بلند برای بیشتر نشون دادن کمر و همچنین کشیده تر کردن پاها عالی به نظر می رسن. این نوع از شلوارهای جین انواع متفاوتی دارن، اما جین های اسکینی و فاق بلند یکی از جذاب ترین مدل هایی هستن که نمی شه ازشون چشم پوشی کرد.
وقتی که مدل مناسب خودتون رو پیدا کردید می تونید با استایل های هوشمندانه تاثیر استفاده از این شلوار جین ها رو بیشتر کنید. به عنوان نمونه برای این که اندامتون کشیده تر از همیشه به نظر برسه بوت های پاشنه بلند و پالتوهای بلند رو به استایلتون اضافه کنید. علاوه بر اون، پوشیدن تیشرت های ساده با داخل شلوار گذاشتنشون باعث می شه تا فرم بدن به ساعت شنی نزدیک تر بشه.

 

 


شلوار جین بوی فرند رو با چی ست کنم؟


شلوار جین زنانه از نوع بوی فرند از دسته لباس هایی به شمار می ره که شاید کمتر از بقیه درموردشون شنیده باشید، اما این موضوع باعث نمیشه که ظاهر خاص و تاثیرگذارشون نادیده گرفته بشه! اگه شما هم عاشق استایل های خلاقانه و باحال هستید، شلوار جین های بوی فرند یکی از بهترین انتخاب های ممکن خواهد بود. برای داشت ظاهری خیره کننده این شلوارها رو با پلیور بافتنی به همراه کت چرم و بوت های بدون پاشنه بپوشید.


ست کردن کفش و شلوار جین


برای ست کردن کفش با شلوار جین انتخاب های زیادی وجود داره که دست شما رو برای تکمیل استایل باز گذاشته. به طور کلی شلوار جین با کفش های اسپرت یا کتونی عالی به نظر می رسه. اما همونطور که می دونید تو فشن قانون خاصی وجود نداره و شما می تونید این شلوارها رو با کفش پاشنه بلند یا بوت های مخملی هم ست کنید.

 

شلوار زنانه جین سایز بزرگ

ست کردن شلوار جین و اکسسوری ها


اکسسوری ها همیشه از بهترین آیتم های ممکن برای تکمیل کردن استایل هستن، اما باید حواستون باشه که در استفاده از اون ها زیاده روی نکنید. برای نمونه در فصل زمستون استفاده از روسری یا کلاه ساده بانی پیشنهاد می شه. در تابستون هم می تونید از یک عینک آفتابی ساده کمک بگیرید و ظاهر شیکی برای خودتون بسازید. اگه علاقه دارید که ظاهرتون بیشتر با تم جین همخونی داشته باشه از گوشواره های خاص و کیف های ترند استفاده کنید.


نکات مهم برای ست کردن شلوار جین زنانه چیه؟


همونطور که قبل از این توضیح دادیم، شلوار جین انواع مختلفی داره که باید با توجه به سلیقه و همچنین استایل موردنظرتون از بینشون انتخاب کنید.
به هر حال، در زمینه ست کردن این آیتم ها نکات مختلفی وجود داره که بهتره حتما بهشون توجه کنید تا بتونید ظاهری فوق العاده خلق کنید:

  • برای انتخاب شلوار جین زنانه علاوه بر سلیقه، باید به فرم بدنتون هم توجه کنید تا لوک نهایی کاملا مناسب و برازنده شما باشه.
  • شما می تونید برای استایل های خاص شلوار جین پاره و برای ظاهر ساده و شیک، شلوار جین های اسکینی را انتخاب کنید.
  • شلوار جین های مام استایل در صورتی که با لباس های مدرن ست بشن، کاملا ظاهری متناسب با ترندهای روز دارن. در مقابل شلوارهای دم پا گشاد و سایر استایل های مربوط به دهه ۷۰ باعث می شن تا شما ظاهری کاملا کلاسیک و قدیمی داشته باشید.
  • برای پیش رفتن با ترند های روز کفش های کتونی، بوت های مخملی با پاشنه های کوتاه، چکمه های تا زانو و.. رو امتحان کنید. اما برای استایل های رسمی و غیررسمی می تونید از کفش های پاشنه بلند استلیتو یا مدل باله کمک بگیرید.
  • اکسسوری ها هم آیتم های فوق العاده ای برای تکمیل ظاهر شما با شلوار جین هستن، اما یادتون باشه که برای شیک به نظر رسیدن نباید زیاده روی کنید!
  • در صورتی که علاقه دارید پاهاتون کشیده تر نشون داده بشه و فرم بدنتون هم به ساعت شنی نزدیک تر باشه، بهتره که شلوار جین های اسکینی و فاق بلند رو با کفش های پاشنه بلند بپوشید. برای تکمیل کردن این استایل استفاده از بلوز در داخل شلوار و همچنین پالتوهای بلند پیشنهاد می شه.
     
برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید